032

To już w ten piątek! Teoretycznie. Nie wierze w to, że bede siebie i Macka oglądac na Polsacie o 20:00 . Więc zachęcam również do oglądania a następnie głosowania na nas na FACEBOOK'u. Liczymy na Waszą pomoc :) ! ''Got to DANCE ! '' czekam już z niecierpliwością.
A teraz zdjecia z imprezy w remizie. Dawno bo dawno ale nie mam innych. Mam nadzieje, że się podoba polączeni mięty, skóry i piór w moim wykonaniu.









koszula - H&M
skórzane leginsy - New Look
buty czarne koturny skórzane - H&M
pióra - Atmosphere 





Piątek godz. 20:00 ! ! !
Duet Ryznar i Kadebski :)


4 komentarze:

  1. "nie mam czasu (...) proszę już nie filmować" prawdziwy gwiazdor, nie ma co xD Już nie mogę się doczekać, aż zobaczę tam Ciebie i będę mogła dumnie krzyknąć w ekran : ZNAM JĄ!

    -Twoja biggest fan - ViVi ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahhahah ja z tego tak wyłam że mama mnie z ziemi podnosiła bo spadłam z kanapy :D. Ja to czekam aż Ciebie zobacze aktorko moja! ! ! ;***

      Usuń
  2. nie było cie wczoraj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dowiedzieliśmy sie ze bedziemy jednak za tydzień. wiec mam nadzieje ze teraz mówili prawde i bedziemy. także ponownie zapraszam przed TV :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger