112.


13 października 2013 roku z dziewczynami z Studia Tańca RYTMIX w Koninie zadebiutowałyśmy jako cheerliderki . Dopingowałyśmy nasze koszykarki z MKS MOS . Nie ukrywam, że dla nas to ogromny zaszczyt i prestiż być częścią takiego wydarzenia. Ekstraklasa to już nie przelewki! Bilety rozeszły się bardzo szybko. Trybuny pękały w szwach a nas zjadał mały stres. Usłyszeć i zobaczyć tylu kibiców na żywo to jest ogromne przeżycie. W przygotowywaniu choreografii pomagał nam Przemek Grzelak. A strojami zajęłam się osobiście :) ! Jednym z głównych sponsorów był Klub Strefa którego jestem aktualnie członkiem. Mimo to, że nasze Koninianki przegrały to my jesteśmy z nimi całym sercem. To był pierwszy mecz w który tak się zaangażowałam emocjonalnie. Ciesze się, że to nie ostatni raz kiedy będziemy odpowiedzialne za doping na meczu :)

Zapraszam do obejrzenia wywiadu którego udzielałam dla TV KONIN i TVP POZNAŃ :

klik 0:56 :)







































Instagram


20 komentarzy:

  1. Wszystkie dziewczyny piękne ;)
    Macie fajne stroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wszystkie wyglądacie, chociaż chyba najbardziej się wyróżniasz. :) Jesteś śliczna, zazdroszczę występu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect post! You look so beautiful... amazing hair style :) Check out my blog... and what do you think... do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no rewelacja! wygladalas super + twoj piekny usmiech! Na pewno sie dobrze bawilyscie :)
    ja w podstawowce bardzo chcialam byc cheerliderka i zrobilam sobie nawet pompony z workow na smieci hahahaha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę szczerze wam zazdroszczę. Super wyglądałyście i mecz pewnie też był udany bez względy na wynik końcowy. Fajnie, że byłaś odpowiedzialna za stroje. DOBRA ROBOTA! :D

    Zapraszam do siebie.
    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo milo mi sie czyta komentarze w ktorych propsowane sa moje projekty :D juz niedlugo kolejne :)

      Usuń
  6. Supre ,super ,super tak wszechstronnej blogerki jeszcze nie bylo,jestes niesamowita,gratulacje .pozdrawiam Mirek z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog obserwujemy???
    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czad! Kurde, też bym chciała tak dopingować i skakać, ach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha! Rewelacja! Wyglądasz olśniewająco :*
    Jesteś cudowną osobą!
    Chętnie poskakałabym razem z Tobą ;)
    Zresztą znam się na tym trochę - mam dobrą szkołę mażoretek ;D


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja Tobie zazdroszczę ;) zawsze chciałam być cheerleaderką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Konin jest z was dumny,wszystkie piekne i zdolne.Marek Wilczak-kibic.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger