116.


AKCJA POMOCY DLA SCHRONISKA !

Moja przygoda jako wolontariuszka w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Koninie zaczęła się ponad rok temu. Wychodzenie na spacery z psiakami zawsze pozwalało mi zapomnieć o problemach. Jak dla mnie takie aktywne spędzanie czasu ze swoją drugą połówką jest cudowne. 
Do tej akcji przygotowywałam się już dość dawno. Przeszłam się ponownie do schroniska w sobotę aby dokładniej zobaczyć warunki w jakich mieszkają zwierzęta. W sumie byłam na to psychicznie przygotowana więc żadnego zaskoczenia nie przeżyłam. Brakuje wielu rzeczy mimo starań ludzi. Zimne pomieszczenia na pewno nie pomogą im przeżyć zimy która wielkimi krokami do nas się zbliża. Schronisko jest zdecydowanie przepełnione.. I tutaj zaczyna się prośba jaką do Was kieruje :) Jeśli posiadacie stare koce, kołdry, ubrania, poduszki a nawet zabawki dla zwierząt oraz karme to przekażcie to do schroniska! Jeśli chodzi o Konin i okolice to prosze dla ułatwienia sprawy kontaktować się ze mną. Ja po wszystkie takie potrzebne rzeczy podjadę. Prosze Was z całego serca o pomoc. Również potrzebni są wolontariusze do wychodzenia z psami na spacer. Sama zamierzam częściej się tam pojawiać. Prosze mi uwierzyć te zwierzęta są tak cudowne, że z pewnością miło spędzicie czas. Bardzo bym chciała zaadoptować zwierzaka ze schroniska i mam nadzieje, że kiedyś bede mogła. Jeśli psy nie są Waszymi ulubionymi pupilami to również znajdują się w nim koty. Ja osobiście się boje tych zwierząt nie mam pojęcia dlaczego, ale gdy weszłam do pomieszczenia z samymi kotami to aż sie sama sobie dziwiłam, że one są takie miłe. Każdy zwierzak z schroniska jest bardzo przyjazny i potrafi okazywać miłość i wdzięczność za poświęcony czas. Także zachęcam do pomocy ! 

OSOBY KTÓRE CHCIAŁY BY POMÓC PROSZĘ O KONTAKT 
urodzona21@onet.pl































21 komentarzy:

  1. jaw sumie juz nie bylam w schronisku ze dwa miesiace. tesknie za psiakami.. mam malo czasu i czesto choruje, a to mi krzyzuje ciagle plany... ale zmotywowalas mnie i postaram sie pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak sie ciesze ze zmotywowalam Cie do dalszych spacerow z psiakami! Jakbys miala jakies pomysly jak im pomoc czy cos to sie skontaktuj ze mna :) bede robila za dwa miesiace podsumowanie tej akcji i zdjecia wstawiala co udalo mi sie zdzialac wiec jak cos to pisz :) :*

      Usuń
  2. cudownie wygladasz, jakie slodziaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz o Koninie w wielkopolsce? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,że sa jeszcze takie osoby,które znajdują wolny czas na opiekowanie się tymi biedactwami! Cenie to sobie :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam abys sama odwiedzila schronisko jesli jeszcze tego nie zrobilas :D super sa te zwierzeta

      Usuń
  5. warto opiekowac sie i pomagac zwierzaka one sa bezbronne i niewinne , wspolczuje im zycia w schroniskach ;/ piekne masz wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez im wspolczuje dlatego staram sie pomoc jak tylko moge :)

      Usuń
  6. Jej, świecisz przykładem dla nas wszystkich! Osobiście ja również bym zaadoptowała zwierzaka ze schroniska, ale to już raczej w moich planach na przyszłość, bo aktualnie brak czasu.-,- Cudowna z ciebie dziewczyna, aż postaram się jak tylko mogę wesprzeć ciebie w tej akcji i piszę na maila! :D
    +cudowne kalosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz przeczytalam maila! I napisze to w komentarzu dla innych jakby czytali ze paczki rowniez mozna do mnie wysylac! Wiatru w skrzydla nabieram jak widze ze ludzie sa chetni do pomocy! Ja tez jak skoncze sie zajmowac matura biore psiaka :D
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  7. Podziwiam Cię, strasznie się boję iść do schroniska, ponieważ zawsze bardziej mi zależało na zwierzętach niż na ludziach, bo to one są bezbronne, jak bym tylko mogła i miała na to finanse to większość bym zaadaptowała, niestety funduszy brak a i w domu mam 2 psiaki i 2 koty, z czego jeden psiak i kotka to przybłędy, komuś widocznie przeszkadzały:/ kotka była w fatalnym stanie, jest po 2 operacjach, już jest zdrowa i strasznie kochana:)
    Muszę się zmobilizować i wybrać do schroniska.
    Pozdrawiam:)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co czujesz bo sama sie obawialam swojego pierwszego razu jak tam szlam. Balam sie ze nie jestem gotowa psychicznie na to wszystko. Ale dalam rade! Pokochalam te zwierzeta :) tez mialam kiedys psiaka przyblede :D takie zwierzaczki moze sa trudne do wychowania bo sie boja ludzi ale potem sa wspaniale. Zachecam Cie abys poszla na jeden chociaz spacer w swoim miescie z psem ze schroniska jesli czas Ci pozwoli a na pewno pokochasz to :) bo widze ze kochasz zwierzeta tak jak ja :)

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. super dziewczyna z Ciebie :)
    ostatnio zlapalam sie na tym, ze przez natlok obowiazkow nie mysle o takich rzeczach jak pomoc zwierzakom. Dalas mi motywacje do tego zeby przemyslec kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie sie ciesze ze potrafie zmotywowac :D !

      Usuń
  9. Chylę czoła za takie zaangażowanie :) Muszę poszperać u siebie czy coś się przyda czworonogom :)

    Ogólnie piękne masz włosy a kalosze rewelacja.... i uwielbiam pasiaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam Cię! to wspaniałe co robisz. świetna z Ciebie dziewczyna! i do tego jaka śliczna. wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post!:) Bardzo ciekawa notka!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  12. brawo brawo po stokroc brawo - szlachetna i uczynna z ciebie osoba <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger