120.


Co to był za weekend!!! Moja 18stka w piątek a w sobote mecz i koncert mojej kochanej Klaudii Szafrańskiej. Duet XXANAXX jest niesamowity ! Co do mojej 18stki to szykuje specjalny post w którym wszystko opisze !!
A teraz apel do wszystkich maturzystów którzy tak jak ja piszą jutro mature próbną ! Proponuje zero stresu. Ja o dziwo się nie przejmuje tym. W sumie doczekać się nie moge :) Chce się sprawdzić i zobaczyć jakie wielkie mam braki :( hahaha.
Sweter dostałam w tamtym roku na święta od mamy i jest jedną z najcieplejszych rzeczy w mojej szafie. Nie jestem pewna czy pisałam kiedyś, że uwielbiam każdą rzecz na której jest trójkąt ! Tak jak na moim łańcuszku :)














Kapelusz - H&M
Sweter - H&M
Spodenki - New Look
Naszyjnik - MOHITO
Bransoletka - Apart
Pierścionek - Aprat



18 komentarzy:

  1. Sweter jest prześliczny :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczo wyglądasz w tym kapeluszu:)
    Masz rację, nie ma co się stresować to nic takiego strasznego. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  3. zycie jest takie niesprawiedliwe :( ja tez chce takie wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam koszmarnego stresa bo chyba nic juz nie pamietam Swietnie wygladasz,pozdrawiam,jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę ,ze 18 udana,jesteś szczęsliwa,a to bardzo ważne
    Sesja zdjeciowa na placu zabaw oznacza pożegnanie z dzieciństwem,czy dobrze zrozumiałam
    Sweterek cudny,a biżuteria cudowna,i warta uwagi
    Obserwuje i zapraszam do mnie,będzie mi miło
    http://marianaszymanskastrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% zrozumialas moj przekaz o co chodzilo z placem zabaw :) !

      Usuń
  6. Co do twojej 18stki to opóźnione, ale szczere WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I JESZCZE WIĘCEJ KAPELUSZY! :D Śliczny masz ten sweterek i łańcuszek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała sesja, taka bardzo pozytywna. Piąte zdjęcie najlepsze! Sweterek jest śliczny, a jak ciepły, to już w ogóle świetnie.
    Czekam na posta z osiemnastki!

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny sweterek i do tego na placu zabaw zdjęcia, strzał w 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobno Twoja 18 to byl przeboj sezonu,nie moge doczekac sie zdjec,pozdrawiam,Marta CD

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look
    Sweterek bardzo mi się podoba, widać że Twoja mama ma dobry gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny sweterek ;) ładnie Ci w tym kolorze

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam to !
    Obserwujemy ?
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny uśmiech i włosy!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger