124.


Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia! Chyba pisać tutaj nie muszę, że to czas który spędzamy z najbliższymi. Jednym z wielu problemów w tym czasie jest przygotowywanie prezentów. Jedni maja do tego ''głowę'' a inni wręcz przeciwnie. Mam nadzieje, że tym postem troszkę ułatwię Wam tą kwestie :) 

1. Płyta CD 


Jest to prezent który moim zdaniem zawsze ucieszy. Ja uwielbiam mieć na półce ładnie ułożone płyty. Zawsze się ciesze kiedy mam możliwość kupienia orginalnej płyty z moją ulubioną muzyką.

2. Obudowa na telefon


Na rynku teraz mamy mnóstwo świetnych gadżetów do naszych telefonów. Nie problem wyszukać teraz case z motywem który ktoś lubi. Poza tym w internecie można znaleść strony które maja w swojej ofercie, że można zaprojektować własną obudowe. Czyli można zrobić swojej ukochanej osobie personalne etui :) 

3. Biżuteria


''To co tygryski lubią najbardziej''. Chyba każda kobieta jaką znam ucieszy się z biżuterii. Jest to uniwersalny prezent jak dla mnie. Jeśli nie macie pojęcia jaki model lub rozmiar wybrać można oczywiście dać karte podarunkową do danego sklepu jubilerskiego.

4. Ubrania
Jest wiele rzeczy które nam się podobają. Często nie mamy możliwości ich kupienia. Takie okazje jak święta to świetna okazja aby kupić komuś jego wymarzony ciuch lub sprawić prezent sobie samemu ! Ja tak robie od wielu lat :) 

5. Bilety na koncert 


Bilety na koncert ulubionego zespołu ! To dość kosztowny prezent zazwyczaj ale jeśli jesteśmy pewni, że ktoś jest dużym fanem jakiegoś zespołu lub chciałby zobaczyć jakieś przedstawienie to ta opcja jest w 100% najlepsza ! Również wszelkie gadżety z tym związane jak kubki, bluzy, plakaty są super pomysłem.

6. Elektronika


Mp3, tablet, laptop, PS4 te wszystkie rzeczy z pewnością są baaaaardzo drogie. Jeśli ktoś z Was ma taką możliwość kupowania takich prezentów na pewno uszczęśliwi swoją ukochaną osobę. 

7. Książka


Świetna opcja dla ludzi którzy uwielbiają mieć chwilę spokoju i samotności. Ja bardzo lubie czytać ale niestety jak większości osób brakuje mi na to czasu.


Oprócz tych moich propozycji możemy oczywiście zrobić coś sami! Prezenty od serca zawsze są najlepsze moim zdaniem :) 


Zapraszam do oglądania mojego i mojej przyjaciółki świątecznego filmiku :D 



Już niedługo kolejne konkursy na moim fanpage :) Więc warto odwiedzać aby być na bieżąco ! 





7 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger