225.


Pierwszy raz w życiu byłam w Paryżu! Niestety tylko jeden dzień. Takiego tempa zwiedzania nawet nie miałam z moją mamą w Madrycie. Nogi mi odpadają ale pociesza mnie fakt, że siedem osób cierpi razem ze mną. Moim zdaniem jak na jeden dzień zwiedziliśmy bardzo dużo. Ciekawa jestem ile kilometrów zrobiliśmy bo z metra bardzo rzadko korzystaliśmy. Aż wstyd się przyznać, że nie zauważyłam Wieży Eiffla... Nie ukrywam bo robi wrażenie! Z braku czasu nie wjechaliśmy na górę ale widok nadrobiliśmy wchodząc na Łuk Triumfalny wieczorem. Nawet nie wiem ile w ciągu tego dnia schodów pokonaliśmy. Największym wyzwaniem była Katedra Notre Dame. Z ręką na sercu przyznaje, że to właśnie ta budowla zrobiła na mnie największe wrażenie. Architektura zapiera dech w piersiach a emocje jakie we mnie wywołała są nie do opisania. 


Paryż bardzo mi się podobał aczkolwiek bywałam w piękniejszych miejscach. Mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazję aby poznać kulturę Francji. Niestety pogoda nie była dla nas łaskawa. Momentami strasznie padało i przez to nie dało się normalnie zwiedzać. Dużym plusem są darmowe wejścia do niektórych miejsc. Jednego jestem pewna, że do Paryża na pewno jeszcze wrócę!

Tymczasem siedzimy na lotnisku w Paryżu i czekamy na lot w kolejną podróż!
















14 komentarzy:

  1. Ale Wam zazdroszczę tego wypadu! Ja mam tak blisko do Paryża,a jednocześnie tak daleko ;)
    W tym roku już pewnie nie pojadę,ale na przyszły rok planuję spędzenie weekendu w Paryżu z rodziną.
    Pozdrawiam,
    Zapraszam na mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz taką okazje to musisz tam poleciec! :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę pobytu w Paryżu. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bym chciala zobaczyc Paryz!


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. do Paryża mogłabym nawet jechać na kilka godzin, ważne żeby zobaczyć to piękne miasto :)

    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję :)
    http://klaudiasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w tych miejscach :D
    Biedne nogi XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to nie zauwazylas W.Eiffla ?????? Piekne miasto ale widze ze ekipa tez nie zla !!! Bartek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jechałam metrem i akurat ''ściana'' mi zasłoniła całą wieże :p

      Usuń
  7. A ja z ''innej beczki''.Udalo sie cos z tymi adopcjami pieskow bo pokazujesz same slodziaki a ten dzisiejszy to juz do przytulania na caly rok.Mysle ze to fajny pomysla i trzymam kciuki zeby choc jeden trafil do swojego domku .Madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciezę, że ktoś o to pyta :) Niestety przez moje liczne wyjazdy nie mialam ostatnio czasu aby odwiedzić schronisko i dopytać się o te pieski których zdjęcia pojawiają się u mnie na blogu :( Myślę, że za jakiś czas jak będe robiła kolajną akcje dla schroniska, wspomnę o rubryce ''pokochaj zwierzaka'' :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wakacje !!!!!1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger