275.


Czy modę można połączyć z pomaganiem? Oczywiście, że tak! Jakiś czas temu dostałam informację o nowej akcji która ma pomóc zwierzętom ze schroniska w Koninie. Nawet minuty się nie zastanawiałam tylko od razu wzięłam w niej udział! Sprawa jest bardzo prosta. Kupując fajną koszulkę z psem lub kotem wspieramy schronisko. Podczas kupowania możemy wybrać placówkę do której powędrują nasze pieniądze. Oczywiście polecam wybrać KONIN!


Kupując tę koszulkę pomagasz :) Jeśli chcesz też inaczej pomóc to polecam wychodzenie z psami na spacery! Robi się coraz lepsza pogoda dlatego takie aktywne spędzanie czasu to świetna zabawa. Najlepsze co można zrobić dla schroniska to zaadoptować zwierzątko! Adopcja to coś pięknego! My uratujemy życie zwierzątku a dzięki temu zyskamy przyjaciela na całe życie :)





Akcja trwa od 25 marca do 5 kwietnia 2016! 
Klikajcie, kupujcie i pomagajcie zwierzętom z Konina :)
Rzeczy z psem LINK
Rzeczy z kotem LINK

5 komentarzy:

  1. bardzo fajnie, że są takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super akcja :)
    Zapraszam do przeczytania mojego nowego postu ;)
    Ciekawi mnie twoja opinia :)
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupione ,polecone

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger