295.


''Człowiek wymyślił ubranie, by ukryć swoją powierzchowność i odkryć swoje wnętrze''.  


Uwielbiam ubrania z historią. Mają one dla mnie większe znaczenie niż nowo kupione rzeczy. Ta sukienka ma już ponad 25 lat. Moja mama wróciła w niej ze Stanów Zjednoczonych. Kupiła ją na jednym z targów w Nowym Jorku. Oglądając zdjęcia mamy z tamtego targu zauważyłam tę sukienkę na jednym ze zdjęć. Od razu wpadła mi w oko pomimo tego, że była tylko tłem tego zdjęcia. Zapytałam się mamy czy to jest włąśnie ta sukienka która leży w naszej szafie. Po paru minutach wzruszona mama przyniosła ją do pokoju. Wracam do tej sukienki co jakiś czas. Za każdym razem kiedy ją ubieram słyszę: ''Ja byłm chudsza od Ciebie kiedy w niej chodziłam'' :) ! 








Sukienka - mojej mamy 

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger