296.


''Pracuj tak żeby nie było trzeba Cię przedstawiać''.


Moja doba powinna mieć co najmniej o 5 godzin więcej. Za każdym razem kiedy mam wrażenie, że nie wyrabiam się z moimi planami myślę, że: ''Beyonce ma przecież tyle samo godzin w ciągu dnia co ja''. Ona osiągnęła ogromny sukces z taką samą dobą co inni. Fakt Królowe Bey obecnie ma sztab ludzi od planowania każdej minuty jej dnia więc jest jej o wiele łatwiej. Problem w tym, że dawniej nie miała tylu pomocników. Recepta na jej sukces jest prosta: talent, praca, praca i jeszcze raz ciężka praca. Kiedy jej koleżanki biegały beztrosko po ogrodzie to ona w tym czasie chodziła na lekcje śpiewu i tańca. Nie marnowała czasu. Ja również staram się wykorzystywać każdy dzień do granic możliwości. W weekend planuję swój cały tydzień. Dla niektórych może wydawać się to dziwne ale bez kalendarza nie wychodzę z domu. W moim różowym notesie na 2016 rok mam zapisane nawet telefony które muszę wykonać. Jest tego tak dużo, że bez zapisania wypadłoby mi to z głowy (czasami zdarza się tak, że zapisanie też nic nie daje)! Od dawna bardzo ciężko pracuję nad doskonaleniem siebie i wszystkiego co robię. Mam nadzieję, że tym razem ominę kryzys zdrowotny. Co jakiś czas obawiam się, że mój organizm nie wytrzyma tego tempa życia.  Skłamałabym gdybym powiedziała, że tego nie lubię. Wręcz przeciwnie! KOCHAM MOJE ŻYCIE :) 










Bluzka- H&M
Spódniczka - H&M
Buty - Adidas Originals Superstar 

3 komentarze:

  1. trzeba chwytać życie w swoje ręce. w końcu Wielcy Ludzie mieli i mają taką samą dobę jak my, a osiągnęli tak wiele :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby więcej takich optymistycznych ludzi :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecie nr.6 !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger