306.


''Pouczać innych jest łatwiej niż siebie''.


Ubrania które mają ponad 20 lat oraz rzeczy które są stylizowane tak jakby były z dawnych epok są uznawane za vintage. Koszule z żabotem znalazłam u mojej babci w szafie. Moja mama miała ją na moim Chrzcie czyli spokojnie mogę uznać ją za vintage. Babcia Jasia jest chyba jedyną osobą w rodzinie która rozumie to, że nie wyrzucam niektórych ubrań. To ona nauczyła mnie tego, że moda zawsze powraca! Gdyby nie Babcia to na pewno ta koszula byłaby już w śmietniku ponad 20 lat temu :) 






Fot. Gabriela Drygała 

Koszula - mojej mamy ze studniówki
Spodnie - ZARA
Okulary - H&M

3 komentarze:

  1. piękna koszula! warto przechowywać co niektóre ubrania przez lata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna koszula :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko .......

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger