359.



''Kto czyta książki - żyje podwójnie''
To już drugi wpis z recenzjami książek! Bardzo się cieszę, że ostatni tak Wam się spodobał. Zauważyłam również, że dzięki temu zaczęłam znowu dużo czytać. Te wpisy są dla mnie małą motywacją ponieważ chce pisać dla Was jak najwięcej! J


''Dziewczyna z pociągu'' - Paula Hawkins
Nigdy w życiu nie przeczytałam żadnego kryminału. Nigdy nie zabierałam się za tego typu książki bo myślałam, że w każdej musi być pełno krwi. Obrzydzają mnie rozmowy o krwi a co dopiero czytanie o niej kiedy musiałabym sobie wszystko wyobrażać. Całe szczęście moje myślenie okazało się błędne. Książkę kupiłam dla Mamy w prezencie po tym jak zobaczyłam fragmenty filmu który powstał na podstawie książki. Wiedziałam, że Mamie może się podobać i kiedy zobaczyłam jak Ją wciągnęła ta książka to sama postanowiłam przeczytać. Od samego początku lepiej wiedzieć, że rozdziały są tytułowane imionami bohaterek które będą akurat opowiadać tę samą historię tylko ze swojego punktu widzenia. Niestety ja zorientowałam się po jakiś 50 stronach o co chodzi z tymi imionami... #BrawoJa . Rachel, Anna i Megan to kobiety które na pierwszy rzut oka nic nie łączy. W najbliższym czasie planuje obejrzeć film który został nakręcony na podstawie tej książki.
POLECAM.


''Kamienie na szaniec'' - Aleksander Kamiński
Tylko słaba ocena z języka polskiego która mi groziła na koniec gimnazjum motywowała mnie do czytania książek. ''Kamienie na szaniec'' czytałam trzy razy. Raz bo byłam zmuszona, drugi raz bez zrozumienia a trzeci raz mnie zachwycił i spowodował łzy. Dopiero kiedy przeprowadziłam się do Warszawy to sama z siebie postanowiłam przeczytać dawną gimnazjalną lekturę. Czytanie zajęło mi kilka dni ale najlepiej wspominam dzień w którym wsiadłam do autobusu w kierunku centrum i czytałam te książkę. To było coś niesamowitego! Czytać o tak ważnych historycznych wydarzeniach będąc w samym sercu tego miasta. Łzy płynęły mi po policzkach a każda starsza osoba się do mnie uśmiechała bo widziała co czytam. Szczerze mówiąc liczyłam na to, że ktoś starszy podejdzie do mnie i troszkę opowie mi na temat tamtych wydarzeń. Im jestem starsza tym bardziej interesuje się historią, przede wszystkim Warszawy. Uważam, że jest to piękna książka i każdy ją powinien przeczytać ale w czasie w którym będzie na to gotowy a nie pod przymusem.
POLECAM.


''10 sposobów na modę według Mai Sablewskiej''
Ta książka to prezent urodzinowy z przed kilku lat. Jest to chyba moja pierwsza ''modowa'' pozycja w mojej biblioteczce. Została wydana w 2012 roku lecz uważam, że porady które w niej się znajdują są aktualne nadal! Oprócz kilku historii z życia Mai Sablewskiej, dowiemy się kilku na prawdę ciekawych rzeczy związanych z modą. Jako nastolatka potrzebowałam takiej książki która pomoże mi w tworzeniu garderoby. Między innymi dzięki tej książce jest mi łatwiej robić wielkie porządki w szafie.
POLECAM.

4 komentarze:

  1. oo bardzo ciekawe książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, szczerze mówiąc to rzeczy, które piszesz to bardziej krótkie notki i bardziej w nich komentujesz swoje odczucia i to co się dzieje poza książką niż same książki. Nie hejtuje samych notek, bo to że chcesz podzielić się fajną lekturą jest jak najbardziej zrozumiałe :) ale nie nazwałbym tego recenzją, bo w zasadzie po wpisach nie dowiedziałem się zbyt wiele o tych pozycjach. Proponowałbym zmienić nazwę, albo formułę dostosować do nazwy.
    Pozdrawiam

    PS. Jak wyjustujesz tekst to będzie dużo ładniej wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za komentarz! Mysle, ze formy pisania nie zmienie ale nazwe "wpisow" pewnie tak :) takie komentarze sa bardzo pomocne i postaram sie poprawic. Kiedys mialam problemy z pisaniem ale czlowiek uczy sie cale zycie wiec moze nastepnym razem bedzie lepiej!
      Czekam na Teoj nastepny komentarz jak beda wpisy o ksiazkach :D !
      Dzieki jeszcze raz i pozdrawiam :D !

      Usuń
  3. A za niecały miesiąc premiera drugiej książki Pauli Hawkins, zapisane w wodzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger