117.


Moja miłość do kapeluszy mnie przeraża. Gdy weszłam do MANGO wiedziałam, że ten szary, filcowy kapelusz leży i mówi ''czekałem na Ciebie''. Teraz leży na półce u mnie w domu i czeka aż będę w nim częściej chodzić. Czekam na moment kiedy znajdę taki w kolorze ciemnej zieleni. W tedy moją małą kolekcje nakryć na głowę będę mogła uznać za prawie pełną. 
Płaszcz który mam na sobie miał iść w tym roku już do kolejnej dziewczyny. Jestem do niego przywiązana jakoś sentymentalnie i jednak będzie mi służył kolejne sezony. Kupiłam go w lumpeksie dzięki namowie miłych, nieznanych mi w tedy chłopaków prawie trzy lata temu (czy jakoś tak ). Płaszczyk przynosi szczęście w 100% od tamtego czasu z chłopakami widujemy się codziennie w szkole i poza nią tworzymy cudowną paczkę znajomych :) Jedyne co mnie powstrzymywało przed jego kupnem, to był fakt, że nie miał on żadnych guzików. Jak widać to był błahy powód żeby go nie kupować.
Torba z frędzlami powinna już odejść na zasłużoną emeryturę. Są w mojej szafie takie rzeczy, których pamiętam dokładnym moment kupowania i emocje jakie temu towarzyszyły. Zastanawiałam się około 4 godzin przed jej kupnem była przeceniona w H&M na 40zł. Kupiłam ją przed moim wylotem do NYC. I od tamtego czasu nie mogę się z nią rozstać.. A wygląda tak jakby wyjęto ją ''psu z gardła'' jak to się mówi :) ale uwielbiam ją ! 
Zostały mi już ostatnie dni niepełnoletności. Już w piątek będzie chyba jeden z najważniejszych wieczorów mojego życia. A na pewno jeden z tych które pamięta się do końca życia. Mam nadzieje, że wszyscy goście będą się dobrze bawić :) 

ps. Jeśli chodzi o moją zimową akcje dla schroniska to ona nadal trwa! Dziękuje wszystkim którzy mi pomagaj i wspierają w tym. A tych którzy jeszcze tego nie zrobili bądź nie wiedzą o co chodzi zapraszam na poprzedni post. KLIK ! 




















kapelusz - MANGO
płaszcz - SH
torba - H&M
buty - H&M





36 komentarzy:

  1. równiez ostatnio polubiłam kapelusze;) ten masz piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny płaszczyk i oczywiście kapelusz który mi się bardzo podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. dodatki są świetne, gratuluje, pozdrawiam i zachęcam do częstych odwiedzin

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jestes chyba pierwsza osoba na swiecie ktora takie cos mi powiedziala :D dziekuje! <3

      Usuń
  5. Wyglądasz świetnie,
    Masz genialne zdjęcia! :)
    Obserwuję! :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w tym kapeluszu :-) Płaszcz świetny !
    Dziękuje za odwiedziny :-)
    Z chęcią Cię obserwuje :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kapelusz jest świetny! sama szukam dla siebie idealnego :)

    pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kapelusz! ja nadal szukam dla siebie idealnego:)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas:)
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze,że nie przepuściłaś okazji w kupnie płaszczyka. Jest dla ciebie idealny!
    Ps. ślicznie Ci jak się uśmiechasz :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. masz prezcudowna urode i te wloosy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ,jesiennie ,pozytywnie ,super ze myslisz o zwierzetach przed zima,zmobilizowalas mnie i wczoraj tez bylam w schronisku ,pozdrawiam Grazyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze potrafie mobilizowac do takich czynow! Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. świetnie wyglądasz, super płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie odsyłaj torby na emeryturę bo jest naprawdę ładna (; A co do Twojego komentarza, niestety mój dzień również do najlepszych nie należy więc jesteśmy dwie! (;
    pozdrawiam, Marsi (;

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę Ci tych włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz , buty i kapelusz muszę mieć Twoje, podobają Nam się;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Co robisz ze masz zawsze takie idealne paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duza ilosc odzywek i czesta pielegnacja i polerowanie. Mysle ze przygotuje jednak post o wlosach, paznokciach i moim makijazu bo czesto o to pytacie :)

      Usuń
  17. ale masz niesamowite włosy! <3
    poklikałabyś u mnie w banner choies? daj znać, z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszczyk jest fantastyczny, dobrze, że dałaś się namówić na jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ladnie wygladasz,pozdrawiam Jarek

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie! uwielbiam Twoje loczki!:* pozdrawiam;*)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podobają mi się kapelusze, ale jeszcze jakoś nie udało mi się znaleźć jakiegoś który by pasował do mojej twarzy.
    śliczne masz loki naprawdę.
    pozdrówki serdeczne

    http://goodbyaccident.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pięknie, te loczki nadają Ci takiego uroku, super ;)

    P.S. Do jutra trwa u mnie rozdanie, wpadnij: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny plaszczyk !! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia ! Płaszczyk jest rewelacyjny a loczki są urocze :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny kapelusz, masz przepiękne włosy<3
    zapraszam do mnie w wolnej chwili i proszę o klik w banery i post poniżej:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/sheinside-clothes.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna stylizacja. Nie prawda torebka nie wygląda jak wyciągnięta z pyska psa mnie tam się podoba. Płaszczyk też cudeńko. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki uroczy płaszczyk :) Masz przepiękny uśmiech.
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za "nudny" komentarz :) Oby takich jak najwięcej! Po pierwsze ślicznie Ci w kapeluszu, więc fakt, że nakrycia głowy do Ciebie gadają wcale mnie nie dziwi :p

    Czytałam i oglądałam poprzedni wpis o zwierzakach. Ja jestem straszną psiarą i jak widzę takie obrazki to wyję jak głupia. Także cały makijaż poszedł w pi... U mnie w Lublinie kilka razy do roku są akcje zbierania koców, poduszek, karm itp. i jeszcze nigdy nie przeszłam obojętnie. Gdybym mogła przygarnęłabym wszystkie psy świata :) I takim dziwnym zbiegiem okoliczności dziś rano przygotowałam już tekst do kolejnego posta właśnie na ten temat :) Także łączę się z Tobą w tej miłości do czworonogów i jak najbardziej popieram! Każda, nawet najmniejsza pomoc, jest na wagę złota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się ciesze, że są ludzie tacy jak ja (wiem , że to próżnie brzmi) ale tacy którzy pomagają zwierzętom ! Nie ukrywam, że czekam już z niecierpliwością na posta o którym mówisz ! Ja w schronisku dzięki tamtej notce bywam coraz częściej a ludzi porwałam do wspólnej pracy ! Wiec im nas więcej tym lepiej! Buziaki ! ! :* :)

      Usuń
  29. Dzięki za "nudny" komentarz :) Oby takich jak najwięcej! Po pierwsze ślicznie Ci w kapeluszu, więc fakt, że nakrycia głowy do Ciebie gadają wcale mnie nie dziwi :p

    Czytałam i oglądałam poprzedni wpis o zwierzakach. Ja jestem straszną psiarą i jak widzę takie obrazki to wyję jak głupia. Także cały makijaż poszedł w pi... U mnie w Lublinie kilka razy do roku są akcje zbierania koców, poduszek, karm itp. i jeszcze nigdy nie przeszłam obojętnie. Gdybym mogła przygarnęłabym wszystkie psy świata :) I takim dziwnym zbiegiem okoliczności dziś rano przygotowałam już tekst do kolejnego posta właśnie na ten temat :) Także łączę się z Tobą w tej miłości do czworonogów i jak najbardziej popieram! Każda, nawet najmniejsza pomoc, jest na wagę złota!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ladny plaszczyk.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger